sig
  external pixelColor : Sdlvideo.surface -> int -> int -> int32 -> bool
    = "ml_pixelColor"
  external pixelRGBA :
    Sdlvideo.surface -> int -> int -> Sdlvideo.color -> int -> bool
    = "ml_pixelRGBA"
  external rectangleColor :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.rect -> int32 -> bool
    = "ml_rectangleColor"
  external rectangleRGBA :
    Sdlvideo.surface ->
    Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.color -> int -> bool
    = "ml_rectangleRGBA"
  external boxColor :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.rect -> int32 -> bool
    = "ml_boxColor"
  external boxRGBA :
    Sdlvideo.surface ->
    Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.color -> int -> bool
    = "ml_boxRGBA"
  external lineColor :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.rect -> int32 -> bool
    = "ml_lineColor"
  external lineRGBA :
    Sdlvideo.surface ->
    Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.color -> int -> bool
    = "ml_lineRGBA"
  external aalineColor :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.rect -> int32 -> bool
    = "ml_aalineColor"
  external aalineRGBA :
    Sdlvideo.surface ->
    Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.color -> int -> bool
    = "ml_aalineRGBA"
  external circleColor :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> int -> int32 -> bool
    = "ml_circleColor"
  external circleRGBA :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> int -> Sdlvideo.color -> int -> bool
    = "ml_circleRGBA"
  external aacircleColor :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> int -> int32 -> bool
    = "ml_aacircleColor"
  external aacircleRGBA :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> int -> Sdlvideo.color -> int -> bool
    = "ml_aacircleRGBA"
  external filledCircleColor :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> int -> int32 -> bool
    = "ml_filledCircleColor"
  external filledCircleRGBA :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> int -> Sdlvideo.color -> int -> bool
    = "ml_filledCircleRGBA"
  external ellipseColor :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.rect -> int32 -> bool
    = "ml_ellipseColor"
  external ellipseRGBA :
    Sdlvideo.surface ->
    Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.color -> int -> bool
    = "ml_ellipseRGBA"
  external aaellipseColor :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.rect -> int32 -> bool
    = "ml_aaellipseColor"
  external aaellipseRGBA :
    Sdlvideo.surface ->
    Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.color -> int -> bool
    = "ml_aaellipseRGBA"
  external filledEllipseColor :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.rect -> int32 -> bool
    = "ml_filledEllipseColor"
  external filledEllipseRGBA :
    Sdlvideo.surface ->
    Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.rect -> Sdlvideo.color -> int -> bool
    = "ml_filledEllipseRGBA"
  external characterColor :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> char -> int32 -> bool
    = "ml_characterColor"
  external characterRGBA :
    Sdlvideo.surface ->
    Sdlvideo.rect -> char -> Sdlvideo.color -> int -> bool
    = "ml_characterRGBA"
  external stringColor :
    Sdlvideo.surface -> Sdlvideo.rect -> string -> int32 -> bool
    = "ml_stringColor"
  external stringRGBA :
    Sdlvideo.surface ->
    Sdlvideo.rect -> string -> Sdlvideo.color -> int -> bool
    = "ml_stringRGBA"
  external gfxPrimitivesSetFont : string -> int -> int -> unit
    = "ml_gfxPrimitivesSetFont"
  external rotozoomSurface :
    Sdlvideo.surface -> float -> float -> bool -> Sdlvideo.surface
    = "ml_rotozoomSurface"
  external rotozoomSurfaceXY :
    Sdlvideo.surface -> float -> float -> float -> bool -> Sdlvideo.surface
    = "ml_rotozoomSurfaceXY"
  external zoomSurface :
    Sdlvideo.surface -> float -> float -> bool -> Sdlvideo.surface
    = "ml_zoomSurface"
end